tisdag, mars 20, 2007

Faan

Skitdag idag. Fick gjort 7% vettigt på jobbet mot normala 15%, det haglade på vägen till bussen, väl hemma i Malmö stressa upp till TriangElen och handla dittan och dattan samt Sempers glutenfria knäcke, det goda men som ibland bara är småbitar rätt ur paketet och idag var det det, skällde ut busschauffören på 6:an för att han inte stannade på 5:ans hållplats (förlåt busschaufför, ty jag visste icke vad jag gjorde), här är stökigt och jag orkar inte städa och knäckesmulor i soffan, och paketet med reaböcker från AdLibris kom äntligen fram och plötsligt förstår jag varför Veckonoteskalendern 2006 var så billig (AdLibris-Pastorn 1-0 och godnatt).

Det hade bara fattats att de ringde från Svenska Spel och meddelade att jag hade tretton fel på stryktipset och var skyldig dem 4 miljoner kronor. Men så skedde inte och därför är jag så glaaaad trallalalla-faan.

Jag tröstar mig med en lågbudgetskräckis: Feast. Känns genast bättre.

Etiketter: