tisdag, januari 09, 2007

Spzibarck Karpsäck


...föreställer jag mig är namnet på den mycket krånglige bussresenär som håller 5:an i flera minuter vid Nobeltorget tidigt en måndagsmorgon. Iväg kommer vi i alla fall efter sagde resenär lyckats hala upp tillräckligt mycket pengar i någon okänd valuta, och fort går det, så rätt vad det är sitter Pastorn vid datorn och skall reda ut dagens strul. Nio timmar senare (strul utrett och ersatt med nytt strul) stapplar Pastorn yr hemåt, eller mot Toftegårds Plads för att ta buss 1A, den som går en gång i kvarten men alltid tre bussar, ja ni vet. Tågethem-Sudokun går åt helvete med ungefär 15% kvar (busted! Och därmed slut i rutan) och så var det med den saken.

Dagens skörd: Apocalypto, Severance, Brick, De andras liv. Helgen är räddad! Pastorn älskar er.

2 Comments:

Blogger vandrarvild said...

vi(jag and the pojkvän) hyser vissa misstankar om att du bor i ...Malmö. Minsann... Men jag lade till dig bland mina länkar nu. Allt för att hitta hit snabbare och för att du ska pysa över av stolthet *hahahaha!*

09 januari, 2007 13:06  
Blogger Johanna said...

hej.

nu har jag också gjort en lista med påståenden..

kom och gissa! ;)

J

09 januari, 2007 14:27  

Skicka en kommentar

<< Home